piątek, 23 sierpnia 2024

Livioon, czyli niekończące się życie - kilka kosmetycznych polecajek

Dzisiaj coś z innej beczki. Zajmę się na chwilę tematyką kosmetyczną - nie na stałe, gdyby ktoś się zastanawiał - chcę Wam po prostu opowiedzieć o moich kosmetycznych odkryciach, być może też nie mieliście jeszcze do czynienia z tą marką. A wszystko zaczęło się od... niewinnej rękawiczki do demakijażu, którą dostałam w prezencie od znajomej. Prawdę mówiąc nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. 

Okazało się, że nie tylko jest skuteczna, ale stała się moim ulubieńcem w codziennej pielęgnacji twarzy. Pozwala szybko i przyjemnie pozbyć się makijażu, bez konieczności używania płynu do demakijażu - wystarczy zwykła woda. Jest to dla mnie duży plus - nie lubiłam wycierania płatkami kosmetycznymi, płynów, które często podrażniały i wypadających rzęs. 

Rękawiczka Face Glow jest wykonana w zaawansowanej mikrotechnologii, dzięki czemu oczyszcza twarz pozostawiając ją miękką i gładką. Oprócz makijażu ściąga też sebum, złuszcza martwy naskórek oraz pobudza krążenie. Jest też świetna dla osób, które reagują alergicznie na kosmetyki. 

Znacie ten produkt? A może odpowiedniki z innych firm? Poszukałam i faktycznie kilka ich jest.

A teraz kilka słów skąd rękawiczka się wzięła, czyli o firmie, której kosmetyki postanowiłam przetestować. 

Livioon to polska marka zajmująca się produkcją kosmetyków wysokiej jakości o naturalnym składzie. Na rynku jest już od 10 lat - powstała w 2014 roku. W ich ofercie możemy znaleźć: ekskluzywne perfumy, naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, kosmetyki do włosów, suplementy diety oraz produkty do domu. Dziś oferta obejmuje blisko 150 produktów. Profesjonalne linie produktowe Livioon to: 

• Perfume Collection – Perfumy 

• Beauty Care Collection - Kosmetyki pielęgnacyjne 

• Hair Architect Collection - Pielęgnacja włosów 

• Health Boost Food Supplements Collection - Suplementy diety 

• Simply Home - środki do sprzątania i płyny do prania

Z połączenia LIFE – czyli życia, i OO – nieskończoności, powstało słowo LIVIOON, które oznacza niekończące się życie. To odzwierciedlenie pragnienia, by świadomie i odpowiedzialnie kształtować swoje relacje ze światem i innymi ludźmi. Dzięki możliwości świadomego wyboru produktów wysokiej jakości, nasza skóra otrzymuje wspaniały zastrzyk minerałów i witamin. Mamy wówczas pewność, że używamy produktów przygotowanych specjalnie z myślą o naszej wymagającej cerze – przebadanych dermatologicznie i zapewniających odpowiednią ochronę.

Mnie do przetestowania produktów zachęciły właśnie dobrej jakości składniki i to, że są one pochodzenia naturalnego. Będąc w ciąży staram się właśnie takie wybierać. Sprawdzą się również u osób z alergią czy wrażliwą cerą. Lub jeśli po prostu szukacie czegoś niezawodnego. 

Jedynym minusem dla mnie jest cena - nieco wyższa niż przeciętnych produktów, do których byłam przyzwyczajona, ale jeśli za tym idzie jakość, to czemu by nie spróbować? Na szczęście dla członków przewidziana jest zniżka 30% od ceny katalogowej.  

Jeśli kogoś zainteresowałam, w razie pytań można się ze mną skontaktować :)

3 komentarze:

  1. Ja mam taką rękawiczkę z Glov, kupiłam w Rossmanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie takiej rękawicy nie mam, a bawełnianą. Używam by pozbyć się resztek makijażu. Do samego usuwania typowego makijażu pewnie "Twoja" byłaby lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale to chyba dobra alternatywa dla miliona zużytych wacików!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytane? Skomentuj, jestem wdzięczna za każdą opinię 😊