niedziela, 10 marca 2019

Lekcja tańca kobiecego i koncert dla fanów Linkin Park

Ostatnio mam mało czasu na pisanie, bo dużo się u mnie dzieje i ciągle gdzieś biegnę. Odniosłam wrażenie, że czas jakoś magicznie przyspieszył, bo tak szybko mi upływa, że nie mam nawet chwili, by się po prostu nudzić. Tak to jest, gdy człowiek chce, żeby nic go nie ominęło i próbuje być ze wszystkim na bieżąco.
W piątek wzięłam udział w darmowej lekcji tańca organizowanej z okazji Dnia Kobiet organizowanej przez Klub Akces w Olsztynie. Prowadziła je pani Joanna Wojciechowska, instruktorka, która na co dzień prowadzi miedzy innymi zajęcia sexy dance. I muszę przyznać, że odkryłam w sobie nieskończone pokłady energii do tańca 😁 Rozważam nawet zapisanie się do grupy, która będzie teraz tworzona, bo przypadł mi do gustu ten gatunek tańca.
Wczoraj zaś wybrałam się na koncert dla fanów Linkin Park, który dali członkowie zespołu Newtonz w olsztyńskim Andergrancie. Byłam tam pierwszy raz i pierwsze, co mnie zachwyciło, to klimat tego miejsca. Znajduje się tam pub, a za nim scena, która nie jest duża, ale wystarczyła, by zgromadzić fanów Linkin Park. Bawiliśmy się w kameralnym gronie, ale atmosfera była niesamowita. Byłam pod wrażeniem tego, co ci ludzie z zespołu potrafią robić ze swoim głosem. Zresztą zobaczcie sami. Poniżej nagranie mojego ulubionego kawałka Linkin Park In The End", ale myślę, że tego nie trzeba mówić, bo chyba każdy to zna. Muzycy mówili do nas po angielsku, bo nie znają polskiego zbyt dobrze – mieli dopiero kilka koncertów w Polsce. Wokalista powiedział, że próbował uczyć się polskiego, ale jak na razie ze słabym efektem. Udało mu się zapamiętać tylko cytuję: "dzień dobry, do widzenia, kurwa i zajebiście". Dlatego też po zakończonym koncercie publiczność zaczeła krzyczeć, że było ZAJEBIŚCIE 😁
      Jestem przekonana, że jeszcze nie raz odwiedzę to miejsce, a to wydarzenie na długo zapamiętam.
Pisałam już o depresji, a to jest jeszcze jeden dobry moment, by wspomnieć o tym, że depresja jest poważną chorobą, której nie wolno lekceważyć. Wokalista Linking Park Chester Bennington chorował na depresję i popełnił samobójstwo. 


Dzisiaj tak krótko, za to następny post to będzie artykuł „Olsztyn znany i nieznany – mroczna historia Kortowa”. Już długo nad nim pracuję, ale w najbliższych dniach na pewno skończę 😊

44 komentarze:

  1. o takie zajęcia tańca super sprawa. Fajnie, że z okazji dnia kobiet organiuzją takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa z takimi zajęciami :) Ja z okazji dnia kobiet byłam na darmowych zajęciach Krav Magi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra okazja, by wziąć udział w zajęciach tańca :)

      Usuń
  3. Popatrzyłam sobie na zdjęcia tego klubu gdzie był koncert i wygląda jakby znajomo... Kilka klubów tam odwiedziłam z moim zespołem, więc ciężko mi spamiętać nazwy.
    Jak wszystko pójdzie zgodnie z moim planem, to w przyszłym tygodniu opowiem o moich trasach koncertowych.
    Interesuje mnie Twój artykuł o Kortowie, ponieważ jest tam bardzo ładnie. Mroczne historie to jest to, co lubię najbardziej.
    Nie przepadam za stwierdzeniem "ku czci". Czepiam się być może, ale te słowa mają dość sprecyzowane znaczenie i nie odpowiada mi ich użycie względem ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę o tym poczytać :)
      Też lubię mroczne historie, a że mieszkam w Kortowie, to ten temat mnie bardzo zainteresował.

      Usuń
  4. Ależ Ci zazdroszczę, ja czasami potańczę przy sprzątaniu ;-)
    W liceum chodziłam na naukę tańca, fajnie to wspominam. Taniec jest dobry na wszystko , a na wiosnę w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, taniec niesie ze sobą same pozytywy :)

      Usuń
  5. ja uwielbiam tańczyć i chętnie zaliczam wszelkie takie darmowe lekcje :D

    a co do koncertu.. zazdroszczę! puściłam sobie i widzę, że był świetny klimat, a ja LP uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tańczyć uwielbiam :)
      A zespół naprawdę fanie wypadł, klimat był niesamowity.

      Usuń
  6. Rewelacyjnie spędzony czas! I nie ma co żałować pośpiechu. Ostatnio odnoszę wrażenie, że dopóki biegam, dopóty żyję pełnia życia, oddycham pełną piersią. A już ten sexy dance... no, tez bym próbowała ;) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, choć czasami taki pośpiech bywa uciążliwy :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  7. uwielbiam Linkinów:D mega muzyka, mega klimat, mega emocje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, są świetni :)

      Usuń
    2. :D zaraz ich sobie odpalę na telefonie:D

      Usuń
    3. Jeszcze długo po koncercie słuchałam tych piosenek :D

      Usuń
    4. nie dziwię się;) też tak mam jak mi jakiś song wpadnie w ucho

      Usuń
  8. Miałaś ciekawy Dzień Kobiet :) Ja na lekcję tańca chyba bym się nie zdecydowała. Mam wrażenie, że nie mam poczucia rytmu ;)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio też wybrałam się na taką lekcję tańca, niestety na jednej się skończyło, ale uświadomiło mi to, że mam bardzo duuuże braki w tej dziedzinie. Koncerty w kameralnym gronie zawsze są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko idzie nadrobić :) Ten właśnie też był wyjątkowy.

      Usuń
  10. Takie lekcje tańca są fajne i przy okazji można nauczyć się czegoś nowego ;)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to świetna okazja :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  11. Bardzo żałuję przedwczesnego odejścia tsgo wokalisty, bardzo to smutne...

    OdpowiedzUsuń
  12. No to widzę Kochana, że bardzo miło spędziłaś czas! :) Taka lekcja tańca, to z pewnością świetna sprawa, a koncerty - uwielbiam i ubolewam nad tym, że tak rzadko mam na nie czas, i że sama już nie mam kiedy śpiewać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam koncerty. Czasu zawsze jest mało, ale jak się dobrze postarać, to trochę się znajdzie. A i śpiewać też lubię :)

      Usuń
    2. To fakt. Tylko, żeby jeszcze były jakieś fajne koncerty w pobliżu ;) A co do śpiewania, to jest to naprawdę fajna pasja :) Mnie się tęskni za nagrywaniem ;)

      Usuń
  13. Sama poszłabym na taką lekcję :) Koncerty uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh, I love this band
    xx
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  15. Super akcja z tą darmową lekcją tańca. Może okaże się, że stanie się Twą kolejną pasją :) Swego czasu słuchałam LP jednak potem nie wiem, czy to gust się zmienił, a może ja, bo przybyło parę lat, przestałam ich słuchać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tańczyć zawsze lubiłam, tylko nigdy nie było okazji :) A gusta się zmieniają, to fakt.

      Usuń
  16. Powinnam wybrac sie na jakieś lekcje tanca, bo mam dwie lewe nogi. Moze cos by zaradzili😀
    Będę cie obserwować, pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie w takim razie 😀 Ja tańczyć nie umiem, ale lubię 😊
      Dziękuję za obserwację i również pozdrawiam.

      Usuń
  17. Great post dear! Really love your blog <3

    mystylishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Linkin Park. Pamiętam jak usłyszaĺyśmy z siostrą kawałek Numb. Bardzo się zakręciłyśmy na ich punkcie. Powiem Ci że takie kameralne koncerty najlepsze. Wszystkiego dobrego 😃😃😃

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich uwielbiam. Numb, In the end i wiele innych niesamowitych kawałków 😃
      Pozdrawiam!

      Usuń

Przeczytane? Skomentuj, jestem wdzięczna za każdą opinię 😊